18 Eylül 2015 Cuma

ÇATLAK BİR BLOGGER BAŞLANGIÇ !!!!!

              Herkese selamlar,
 

       Öncelikle bu kız kim acaba burada neler olacak dediğinizi duyar gibiyim,inanın bende burada ne yaptığımı bilmiyorum gecenin bir vakti kalktım ve bu bloğu açmalıyım dedim.Çünkü hayatımda çok zorluklar var çok engeller var ve ben bu engelleri nasıl aştığımı ve aşacağımı ve benimle aynı sorunları yaşayanlara yardımcı olacağımı düşünüyorum....
Güney Kore'de üniversite okumak gibi birdüşüncem var neden Güney Kore ? hayır ergenlik değil hayır fanları olduğum gruplar içinde değil eğitim ve teknolojide bizden yüz yıl ileride olan bir ülkeden bahsediyoruz.
 

       Ben hayalleri olan ve eğitimi için kendini parçalayan bir insanım etrafımdaki insanlar ilk kez ben Güney Kore dediğimde '' orası neresi ? Türkiye'de bir köy mü ?'' diye dalga geçen yapay beyinlilere sesleniyorum buradan bi siktirip gidin yalnız bırakın beni bloğumda kkkk
Hayır gerizekalı orası bir köy değil 14 saatlik okyanusun taaaaaa öbür tarafında asya kıtasında senden daha zeki insanların yaşadığı bir ülke neden senden daha zeki adamların hepsi fen okuyo sen burda otur benle dalga geç beyinsiz kkkkkk
 

      Her neyse nereden geldik biz buraya konumuza dönelim,evet benimde bir çok hayalim var ama şunu unutmayın o hayallere ulaşmanız için geçmeniz gereken çok yol vardır bende şu anda o yolları geçmeye devam ediyorum çok uzatmak istemiyorum kendim hakkında tek bir cümle söyleyecek olursam Kore'de çok fazla bağlantım var ve bu konuda size de yardımcı olmak istiyorum.Kore hakkında soracağınız her türlü soruya cevap verebilirim şimdilik hoş çakalın ^^

  ^^Çatlak Bir Blogger^^

                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder