19 Ağustos 2016 Cuma

Merhaba arkadaşlar, benim mrs witch;

  uzun zamandır olmamamın sebebi hem ygs-lys sınavına hazırlanıyordum hemde şifremi unutmuştum. bundan sonra kesintisiz olarak burada koreyle alakalı çevirilerim ve isteğe bağlı olarak yada değil şirket tanıtımı ve o şirketteki kişileri yazacağım belki bilenler olacaktır ama k-pop daha çok tanınsın ve bu müzik türü bilinsin diye böyle birşey yapmayı düşünüyorum aynı zamanda izlediğim dizi ve filmleride burda paylaşıp eleştirmeyide düşünüyorum umuyorumki bana destek olursunuz bu konuda... anyonghaseyo !!! 



bu da benim youtube hesabım : https://www.youtube.com/channel/UCUp432aKLP-iiMePBsCRynA?spfreload=5
Şimdilik küçük bir blog ve küçük bir youtube hesabı ile başlamış olsamda zamanla büyüyeceğine inanıyorum umarım hepiniz ilgi gösterirsiniz. 


dipnot : K-pop ,k-show,k-drama benden sorulur asdfghjklş

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder